08:47

Kosmetycznie dla dzieci

Dzieci i niemowlęta mają delikatna skórę, dlatego ważny jest dobór odpowiednich kosmetyków dla ich pielęgnacji. Ważne, by pochodziły z zaufanego źródła, nie uczulały, nie podrażniały.
Taką markę odkryłam całkiem niedawno.
Bjobj to marka stworzona z myślą o dzieciach, o pielęgnacji ich wrażliwej, skłonnej do podrażnień skóry. W procesie produkcji kosmetyków korzystają jedynie z naturalnych składników pochodzenia roślinnego, witamin, ekstraktów roślinnych, masła i olei z upraw organicznych. Mają ona właściwości łagodzące i kojące. Próżno szukać w składzie substancji szkodliwych, barwników syntetycznych pochodzenia zwierzęcego, bądź petrochemicznego. Wszystkie kosmetyki z Bjobj posiadają certyfikat BIO ECO COSMETICS, są zatwierdzone zgodnie z LAV specyfikacji, stop przeciwko testom na zwierzętach, badane pod kątem zawartości niklu i testowane dermatologicznie.
Dzięki temu wiem, że moje dzieci są w dobrych rękach :)


Delikatne mleczko do kąpieli dla niemowląt i dzieci zawiera specjalną formułę, która działa na skórę dziecka kojąco. Wytwarza podczas kąpieli delikatną pianę. Kosmetyk jest bogaty w oleje odżywcze, wystarczył mi na miesiąc przy codziennej (czasem dwa razy dziennie) kąpieli. Nie uczula, nie podrażnia. Skóra po kąpieli jest taka... mięciutka i delikatna. Może nie pachnie nie wiadomo jakimi cudami typu cola czy mandarynka, ale za to wiem, że nie jest naładowany chemią, za zapach jest w pełni naturalny. Nie zawiera też alkoholu, GMO czy innych PEG-ów. Zawsze przed użyciem wstrząsałam butelką i dodawałam ok. 2 łyżek płynu do wody.

Polecam to mleczko, ważne jest, by produkt był bezpieczny, a szczególnie już w pierwszych dniach życia.
Delikatne mleczko do kąpieli dla niemowląt i dzieci kupicie u jedynego w Polsce dystrybutora tej marki- Bio- beauty.



Kolejnym kosmetykiem marki Bjobj jest Ochronny krem do ciała dla niemowląt i dzieci. Nakładać go należy po kąpieli i wcierać do całkowitego wchłonięcia. Skład kremu zawiera substancje nawilżające- masło shea, olej ryżowy oraz ekstrakt z rumianku i olejek lawendowy. Również nie zawiera żadnych sztucznych substancji. W połączeniu z mleczkiem, o którym wspominałam wcześniej tworzą zgrany team, chroniący i pielęgnujący skórę maluszka.

Również do kupienia na stronie Bio- beauty.



Wpis powstał przy współpracy z Bio- beauty.

Spodobał Ci się mój post? Bądź na bieżąco- polub nas na Facebooku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje to!!!
Nie zgadzam się na publikację moich treści i zdjęć na innych stronach bądż środkach masowego przekazu bez mojej wiedzy i zgody. Monika
Copyright © 2016 Dzięgielowska.pl , Blogger