07:55

Dziecko mi się rozwija :D

Miał być dziś post o kąpieli dzieci ze skórą wrażliwą, jednak przesunę go na poniedziałek.
Dlatemu, że mamy dziś małe święto, zresztą popatrzcie sami!

Gnida ma 8,5 miesiąca. Internety mówią, że on tak powinien od 10 miesiąca dopiero... Co zrobisz, łeba nie urwiesz, trzeba się przyzwyczajać, że co które dziecko to szybsze w rozwoju ;p
Co teraz? Większa dawka wit. D??
Czy zostawić to swojemu pędowi???

Spodobał Ci się mój post? Bądź na bieżąco- polub wariatów na Facebooku PODPIS

20 komentarzy:

  1. Świetnie że tak szybko się rozwija :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem w pracy i na razie nie mogę obejrzeć tego filmiku, głośników nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Moja Lenka na 10 miesięcy już chodziła. Nie da się zatrzymać, ani przyspieszyć rozwoju dziecka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem co to znaczy, mój 9miesięczny K. Od tygodnia robi pierwsze samodzielne kroki. Przeraza mnie ta szybkosc dorastania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale uroczy urwis, tylko się cieszyć, że tak szybko się rozwija :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ;) . Fajny pomysł , żeby takie chwile nagrywać ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba przykład z braci bierze.

    OdpowiedzUsuń
  8. To fantastycznie Moniko, że maluch tak się rozwija!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój junior też rozwijał się szybciej. Książki swoje, a dziecko swoje... cieszyć się i zostawić biegowi. Dawki wit. D nie zwiększaj, bo ona się kumuluje w organizmie i można przedawkować, a to ma swoje konsekwencje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko w swoim.tempie każde dziecko jest inne i łapie co innego...gratuluję postępów i oby następne też tak szybko łapał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Internety swoje a natura swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. You can definitely see your expertise in the article you write.
    The world hopes for more passionate writers like you who are not afraid to mention how they believe.
    Always follow your heart.

    my website property renovation ideas ()

    OdpowiedzUsuń
  13. W różnym tempie dzieci się rozwijają, podobno jakiś rekordzista chodził po 9 miesiącach życia, może i Twoje zrobi tak samo ;-) Moja córka zaczęła chodzić kiedy miała rok i dwa miesiące, to było niesamowicie ostrożne dziecko, wszędzie na czworaka zasuwała. Syn - 11 m-cy i nie raczkował :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajnie, rzeczywiście szybko, moje dzieci dopiero w 10 -tym zaczynały, ale to kwestia indywidualna - gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej bardzo tutaj kratywnie i pozytywnie :) A propos… Coś kreatywnego, ale troche z innej beczki/ Natknełam się na stronkę http://www.bajkotwory.pl
    gdzie dzieciaki mogą tworzyć własne bajki i podkładać głosy. Co o tym sadzicie? Dla mnie bomba zamierzam wykupić pakiecik na prezent na święta dla mojego Michasia. Uważacie, ze takie zabawy komputerowe rozwijają kreatywność?? Prosze napiscie co sądzicie!

    Pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń

Moje to!!!
Nie zgadzam się na publikację moich treści i zdjęć na innych stronach bądż środkach masowego przekazu bez mojej wiedzy i zgody. Monika
Copyright © 2016 Dzięgielowska.pl , Blogger