18:00

Sammydress, czyli kolejny konkurs

Jak nie było, to nie było, ale jak już się pojawiły to trzy od razu :)
Konkurs z Sammydress prowadzony jest na Facebooku, jednak wiem, że więcej Was czyta bloga niż Facebooka, więc poinformuję Was o tym tu :)

Sammydress Wam przestawiałam niedawno.
Świetna hurtownia z jakościowymi produktami. Mimo, iż zamówienie zrobiłam pod moich chłopców, to nie znaczy, że nie wpadło mi w oczy kilka pozycji dla mnie:

Buty, które widziałam kiedyś u Żanety i w których się zakochałam:
Odważny naszyjnik, który mi się bardzo podoba:
Strój kąpielowy, co prawda nie na moją figurę i nie na obecnie panującą pogodę, ale i tak skradł me serce:
Plecaczek:
Co zrobić, by wygrać?
1. Lubić "Całe życie z wariatami" i Sammydress.

2. Udostępnić grafikę konkursową.
3. W komentarzu pod postem wkleić link do produktu z Sammydress, który wybierasz.
4. Obserwatorzy mojego bloga mają dodatkowy los.

UWAGA!
Zgłaszamy się pod grafiką na Facebooku



Spodobał Ci się mój post? Bądź na bieżąco- polub wariatów na Facebooku PODPIS

3 komentarze:

Moje to!!!
Nie zgadzam się na publikację moich treści i zdjęć na innych stronach bądż środkach masowego przekazu bez mojej wiedzy i zgody. Monika
Copyright © 2016 Dzięgielowska.pl , Blogger