01:06

Pokaż co masz w szafie...

No to teraz o tej nieszczęsnej szafie :)
Zostałam wczoraj oTAGowana przez Paczajkę, która z wrodzoną, kobiecą ciekawością zechciała zajrzeć mi do szafy.... Chciałaś, to masz....
To jest szafa i szuflada, w której urzęduje mój Filipek. Od 2 miesięcy nie składałam ciuchów, bo uznałam, ze się nie opłaca, bo i tak są przewracane 10 razy dziennie....

A teraz ja też z wielką ciekawością zajrzę do szaf:



TAG wymyśliła Kathy Leonia

A na koniec- żeby nie było, że bałaganiara jestem to tak mam w szafce w pokoju diabląt:


Te szafki są na tyle wysoko, że Ibib do nich nie sięga... I to je ratuje :)

5 komentarzy:

  1. :D A no pewnie, że szkoda czasu na układanie jak szkrab i tak ciągle buszuje w szafie.
    Ja mam tak u małego, codziennie ciuchy na podłodze i telewizorze lądują:P
    Ps. powiedz młodemu, że jeszcze jednego stosiku poukładanych ubrań nie rozwalił :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na to nie ma szans, bo te szafki są na tyle wysoko, że do nich nie sięgnie, a jak sięgnie to będzie na tyle duży, ze te głupoty mu wyjdą z głowy :)

      Usuń
  2. Ja nie mam się czym chwalić :D Ale dzięki za zaproszenie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. NAJGORSZE ŻE TO MOJA SZAFA!!!!!!! NAWET CIUCHÓW NIE PRASUJĘ SWOICH, BO SZKODA. DOPIERO JAK MAM ZAŁOŻYĆ :d

    OdpowiedzUsuń

Moje to!!!
Nie zgadzam się na publikację moich treści i zdjęć na innych stronach bądż środkach masowego przekazu bez mojej wiedzy i zgody. Monika
Copyright © 2016 Dzięgielowska.pl , Blogger